Co by kamenem dohodil a Parťák to z Chochola na Drdol prochodil - březen 2019

A je to tady! Zelené a sluníčkové jaro!
Našim dnešním cílem je zdolat postupně zádveřické, lipské i želechovické paseky. Objednané počasí se sluníčkem nad hlavou slibuje krásný den.
Začínáme do kopce a zdoláváme Chochol v Zádveřicích. Rozkládá se před námi okolí mírně v oparu, ale to nám nebrání si tento rozhled vychutnat, sednout na vrcholku pod strom, posvačit, zasoutěžit a pokřiky přivítat JARO!
Pokračujeme lesem, po louce, ve stínu i po pařezech na vrcholovou cestu směr hájovna Horní Lhota. Zde míjíme frekventovanou silnici do Luhačovic a opět zaplujeme do lesů a luk za zeleným jarem.
Cestou trošku oťukáme své znalosti s jarem spojené, objevíme berušky a šup s nimi za škraň. Nebojte, byly čokoládové :-)
Po vykouknutí z lesa na Lipských pasekách na nás opět čeká krásný výhled do okolí, je jasné, že zde se zdržíme.
Vyvalíme se do trávy, vyzujeme ušmatlané pedálky a odpočíváme, svačíme, ale hlavně si užíváme jaro.
Dalším kopec Drdol je zdolán a my už cestičkou dolů scházíme želechovskými pasekami k Robinsonkám. Tam na nás čekají zvířátka. Pomazlíme se s morčátky, králíčkem, kozičkami. Nakoupíme nezbytné suvenýry a jdeme za koníky je nakrmit. Zamáváme zvířátkům a teď už jen kousek a bude naše pasekování u konce.
Závěr šlapání nám zpříjemnili kozy od Robinsonek, které se rozhodly, že jdou s námi! Zprvu se nám to zdál jako bezva nápad, ale kozy ne a ne se otočit a jít domů. Nic naplat, musíme je zahnat zpět. Po několika neúspěšných pokusech se nám podařilo kozy vyslat zpět na statek. Ufff....to byla dřina.
V Želechovicích u kostela jsme dali kamínek na rozloučenou, odměnu žabku za škraň - jako symbol dne vody, který proběhl v uplynulém týdnu a posledních pár kroků na parkoviště je koncem našeho jarního dne.
Takže: "Oskare, díky že jsi dnes byl opět s námi!"
ŠUPY DUPY, DOMŮ HUPY :-)

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka